tempahan jahitan dibuka...kalau ada siapa2 yg nk order,ley laa email saya di sakura_blossom91@yahoo.com... anda akan dilayan dalam masa 24 jam...=)

Friday 8 July 2011

frame + brooch + *balik kg mood*

huhuhuhu lusa saya udah mau pulang ke kg...hehehehehe x sabar rasanya...walaupun kepulangan kali nie x dirancang sbnarnya...hehehe tp balik kg bkn nk rilek ea...balik kg sbb ada kenduri,so xley nk rilek2...huhuhuhuhu disebabkan kali nie semua sanak saudara berkumpul,lg riuh laa jawabnya....hehehe adik sedara saya pn balik kali nie...da lama x nmpk dia,so da siapkn mcm2 utk dia ngeh3...dia awal2 lg da order nk coklat..adeh...nseb baik coklat budak2 x mahal sgt...belikn gk laa sampai jd mcm 1 hamper kecik...ye laa,beli sikit2,tau2 da membukit! muahahahaha....and disebabkn budak kecik tuh petah sgt mengaji,saya rse mcm nk buat something utk dia...hehehehe maka,terhasil laa frame yg x seberapa nie.....1st time buat gne felt...huhuhuhu let's check it out! =)

yellow...dia suka kaler kuning...=)

simple jer design.....

bila digantung,nmpk mcm something wrong plak kn..kn.....  
utk maksu saya,saya buatkn 2 brooch nie...=)

kaler pink dan biru....=)
and this is a treat for me!!! >.<

saya suka ini!!!! >.<

hehehe rasa mcm nk buat brooch byk2,tp terpikir plak...ada ke yg nk membeli? huhuhu well,kalau ada sesiapa rasa berkenan,ley laa email saya yer...sakura_blossom91@yahoo.com.....tq for reading! =)

No comments:

Post a Comment